Mar 25, 2010

my ideal man


1ST TAG FOR 2010 :D
tag from
Najiha Lutfy
sorry adek sis buad tag lmbat. hee
ILYSFDM babyy ~

Apakah yang dimaksudkan dengan lelaki idaman?
ciri - ciri lelaki yang aku nak dan belum dpat. Maybe takkan dpat kodd ?

Bagaimana sifat yg ada pada lelaki idaman anda?

bnyak cakap, baek, naughty sikit, pndai amek haty.
andd yg penting pandai pujuk sebab aku mmang kuat merajuk.

Anda mahukan lelaki yg hidung mancung atau kembang?
hum aku naa yang biase jea.

Mata sepet , bulat , bundar ataupun bercermin mata?
Anything tapi bkan juling. aku tanaa wehh.

Mulut bagaimana yang anda impikan
bibir mcam Jensen Ackles
* yang dlam cite Supernatural, Dean
wehh tergoda gilee. hee

Anda mahukan yang bertelinga capang atau biasa.
naa yang biasa.

Ketinggian berapa cm yg anda impikan.
Okay aku naa yg tinggi dri aku tauu

Rambut panjang , pndek , atau skema.
aku memang choosy pasal rambut. Depends lahhaku naa tengok dlu.

Lelaki kulit putih , gelap , atau sawo matang.
putih , sawo matang. kalau hitam manis pun okay jugak.
wehh, hitam pun ciptaan tuhan lahh.

Anda mahukan lelaki stylo atau simple.
stylo pun boleh simple mimple pun bolehh

Sukakan lelaki tangan berurat atau kurus kering.
medium. aku geli laky tgan ade urat. ngeh

Lelaki berbadan sasa ataupun kurus kering ?
badan pun naa yang medium sajee.


Artis mana kah yg menyerupai lelaki idaman anda?
NONE !
I'm BROKEN - HEARTED ! :(

Anda rasa anda cukup lawa ke nak dapatkan lelaki idaman anda.
semestinya TIDAK la wehh .
muke mcam lahnat mimpi na dapat lelaki idaman . aish
mimpi pun boleh lahh :D


Orang seterusnya yang anda hendak kenakan.
aku tk suke kenakan org. dah insaf



WUHUU DAH HABIS :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...